söndag 29 mars 2009

Om möblering

Kvällen igår var trevlig. Att sitta nere vid pizzerian, barnfria och bara prata och ta det lugnt är inte något som Johan och jag brukar skämma bort oss med allt för ofta direkt. Klockan 20 var vi hemma igen och bänkade oss framför TV och tittade på Robinsson, eller jag tittade ibland, satt mest i telefon och försökte bringa lite reda i oredan, tror att det blev rätt bra tillslut ändå.

Idag har vi varit flitiga. Johan har fogat kaklet i köket, blev riktigt bra. Jag själv har flyttat upp datorn till nya databordet som Johan byggt till oss (fixar Frasse har varit i farten igen), inte bara datorn hittade till sin nya plats utan alla andra saker också, tex. skrivaren, alla pappershögar, div. cd-skivor och sladdar och annat joxt som alltid finns vid en dator. Jag har skruvat upp hyllor, mätt och borrat, är riktigt nöjd med resultatet. Kanske kommer det en bild, det beror alldeles om jag orkar.

Och ja, jag har kommit ihåg att ställa om klockan idag.

Resten av dagen ska jag planera inför imorgon, då ska jag vara med i Max klass och titta och studera deras fröken hur hon gör i sin yrkesroll. Det ska bli kul.

1 kommentar:

  1. maria thorstensson29 mars 2009 kl. 19:04

    Tror det blev rätt bra ioredan som var igår kväll. Det var nog bra att du ringde till S.

    Maria

    SvaraRadera