måndag 6 april 2009

Oj då

Vad tiden går.

Har faktiskt inte tillbringat mycket tid alls vid datorn de senaste dagarna utan varit ute mycket, samt varit social med familj och vänner. Jag har haft en trevlig helg med andra ord.

Igår var vi ute och fixade i trädgården, jag började klippa häcken på baksidan och resultatet ser ut att bli helt ok. Johan började gräva upp några häckbuskar och flytta dem dit vi vill ha dem, det kommer att bli bra i slutändan, då det resluterar i större parkering och ett ställe mindre för hundarna att rymma ut på.

Idag hade jag planerat att lämna Liam på dagis och sedan gå hem och slänga mig i sängen och slöa ett tag innan jag tog tag i pluggandet. Jag lämnade Liam på dagis precis som planerat men sen var jag både pigg och hungrig så det blev inget slöande i sängen. Vid klockan 10 kom Patric och tyckte att vi kunde ta våran shoppingrunda i Eskilstuna på förmiddagen idag så det var avklarat istället för att göra det i kväll, han gillar inte att gå i affärer direkt den pojken. Sagt och gjort, vi gjorde oss klara och for iväg till Tuna Park och handlade det vi planerat, skor, jacka, keps till Patric, och till mig slank det ner en joggingdress och för första gången på länge är det storlek 38 som inhandlas, jag är LYCKLIG!!!!!! Ännu lyckligare blev jag när jag kom till kassan och det visar sig att den är 140 kr billigare än vad det står på rea lappen. Både Patric och jag åkte hem nöjda och glada.

Nu efter att ha varit hemma en stund är planen att jag ska plugga lite innan Liam ska hämtas från dagis.

3 kommentarer:

  1. Nämen hejsan det var länge sen! Det var väl en okej ursäkt att du haft härlig tid med familjennn=)

    SvaraRadera
  2. Ja du har verkligen rasat i vikt! Så roligt, är så glad för din skull! :) Kram Ak

    SvaraRadera
  3. Du är inte bara lycklig. Du är SUPERDUKTIG!!!!!!!!!!!!

    Kram Sannan

    SvaraRadera