fredag 13 mars 2009

En till sjuk

Japp, så blev Lovisa sjuk igen då. En dag han hon med i skolan innan hon också fick feber och jag blir "lite" stressad över det, hon har varit lite mycket sjuk nu de sista veckorna, det har varit magsjuka, migrän och nu förkylning med tillhörande hög feber.

Liam är iallafall bättre, ingen feber igår kväll och hans hosta är också mycket bättre.

I går kväll fick jag ett trevligt samtal från Michelle, hon visste att jag panik letade efter täcke till Neo. Nu hade hon hittat ett superbra täcke på rea endast 89:- och i rätt storlek också som hon köpte åt våran lilla pojke, jätte bra för nu behöver jag inte köpa något idag och jag hade förmodligen inte hittat något hyffsat till det priset.

vad ska jag göra idag då, jo planen är detta:
#Skriva på tentan
#Åka till E-tuna för att träna & handla lite
#Svänga förbi storebror och lämna lite saker till dottern i huset.
#Ut och springa med hundarna+ställa upp dem för att ta kort till hemsidan
#Äta mina 4 gånger d.v.s. frukost, lunch, middag och kvällsmat.
Sen får det räcka.......man ska inte förta sig.

3 kommentarer:

  1. Låter som ni har fullt upp :-) Det var nu i helgen nu skulle iväg och ställa småttingarna också va? Håller tummanra att det går bra för er :-)

    Seer också fram emot nya kort på systerbarnen:-)

    Ha det så gott och hoppas ni slipper mer "sjukligt" ett tag nu

    SvaraRadera
  2. Anna: Japp, det är i helgen vi åker, på söndag, ska bli spännande och se hur det går.

    SvaraRadera
  3. nämen nu får alla minsann vara friska !!!!
    kram o trevlig helg !!!!

    SvaraRadera