tisdag 17 mars 2009

Sådär ja

Nu är det äntligen kväll och jag har gjort det jag skulle idag, skrivit klart min hemtenta. ca 3000 ord dvs 5-6 sidor skulle skrivas och idag när jag väl kom igång hade jag endast skrivit 500 ord. Jippie och hurra vad jag har skrivit idag, spytt ur mig ord i några timmar och vid kl.17 var jag klar och kunde skriva ut det hela och ta bilen till Eskilstuna för att lämna in den. Allt för att få sovmorgon och slippa åka iväg imorgon bitti för att lämna den. Nu är det bara att vänta i 3 veckor innan jag får svar på hur mycket som ska kompleteras, för jag har inga som helst illusioner om att jag klarar den på första försöket den här gången.

Patric följde med mig och lämnade tenten och vi passade på och handla lite på ICA som ligger mitt på stan. När vi kom tillbaka till bilen och skulle låsa upp så fick jag givetvis inte upp låset, nyckeln snurrade bara runt, runt, runt..... vi höll på i 10 minuter tills jag fick rådet av Johan via telefon att slå till på låset, VIPS så klickade det till och bilen var upplåst. Ja, lite våld löser allt, tydligen.

Nu är jag lagom trött i både knopp och kropp, ont i rygg och nacke, som vanligt efter en heldags skrivande framför datorn. Att man aldrig lär sig.

1 kommentar:

  1. Jag sparkade till luckan på våran postlåda i somras för den gick inte upp, fast det gick inte lika bra som på din bil..numer får vi hänga posten på tork på elementet innan vi kan läsa den. För luckan pajade.Liksom.

    SvaraRadera