torsdag 19 mars 2009

Lite varmt är det

Iallafall om man fortfarande använder täckjacka när man är ute och går, och det gör ju jag då. Har tänkt tanken på att plocka fram fleecejackan och köra lager på lager metoden men inte kommit så långt än, ska nog ta och ta tag i saken innan jag hämtar Liam på dagis nu på eftermiddagen.

Nu har jag iallafall precis kommit in efter mina promenader med hundarna, tog idag Heba och Neo själva och gick en sväng för att sedan byta och ta Himmla själv på en runda. Mycket uppskattat av Himmla måste jag säga, hon gjorde allt jag bad om, så skönt att kunna ha henne gå på långt koppel och möta människor och hon fortsätter bara att gå på vår sida.

Resten av dagen är tänkt att jag ska skriva på min hemtenta för special pedagogiken, får se om jag orkar ta tag i det eller om jag gör som vanligt, skjuter upp det till sista minuten, en liten ful ovana jag har. Inte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar