onsdag 13 maj 2009

Sjuklingar

Lite här och var är vi liggande och mår lite si och sådär här i huset, Lollo har feber och ont i halsen, Patric mår inte heller helt bra, men är bättre och kommer förhoppningsvis iväg till skolan imorgon, själv har jag lite feber, snurrig och ont i huvudet. Resten av familjen verkar ännu så länge vara ok, och det är ju bra.

Ska väl ta och nämna att vi var iväg på utställning i Larv i lördags, resultaten blandade då vädret var lite blandat, regn och blåst varvat med sol och värme. Neo gick in i ringen när det regnade och han är inte direkt van vid att behöva vistas ute då, vilket även resulterade i en 2:a. Heba och Himmla fick varsin 1:a och bra kritik så jag är nöjd. Nu tar vi sikte på nästa utställning.
Här har vi vårat tält med hundarna liggandes i sina burar, till höger om tältet kan man se Thira och Udi samsas i sin bur
Fina Himmla
Våran "Lilla" Neo.
Söndagen spenderades i Västerås för shopping av komfirmationspresent till Lovisa, det är dax för det sista söndagen i maj. På väg hem från Västerås stannade vi i Tumbo och dreglade lite över husvagnar, attans så sugen på en sprillans ny man blir, men våran gamla duger gott. Igentligen inget fel på den, mer än att det är en äldre årsmodell, så den får som sagt duga åt oss några år till.
Idag då? Jo, jag tar det lugnt och laddar inför eftermiddagens/kvällens familjekväll med förskolan. Har även börjat bearbeta min hjärna med att jag har två hemtentor som ska skrivas ihop inom två veckor, uschiamej, känns just nu jätte jobbigt och jag har inte den minsta lust till det. Har även ett spåkprojekt grupparbete som ska bli klart innan den 25 också, men det arbetet är på god väg, så det ska nog lösa sig.
Ha det gott.....

1 kommentar:

  1. Härliga bilder både tält, Himmla & Neo! Det var verkligen jättekul att ses, synd bara på det tråkiga vädret. Men somsagt hoppas att vi får njuta av desto fler härliga varma utställningar i sommar istället.

    SvaraRadera