tisdag 26 maj 2009

Jo, jag är här

men lite frånvarande från verkligheten just nu. Det är slutspurten på terminen och hemtenta skrivning på löpande band känns det som, därför är jag rätt lågaktiv både i blogg, mail och telefon, det har nog de flesta i min omgivning märkt. Och skulle jag råka vara social så är jag rätt förvirrad och bortkommen, mer än vanligt, och det vill inte säga lite. T.e.x. så fick jag med mig ketchup och pastakryddan upp till datorn när jag dukade av bordet idag, som sagt inte alls förvirrad.

Idag fick jag iallafall klart på hemtenta nr:1 (den tror jag är helt ok) och nu har jag förberett mig lite till vår muntliga redovisning vi ska ha imorgon, blir nog bra, har inga problem med att prata så det löser sig ; )
Nu ska jag då sätta fart med hemtenta nr:2 och den ska vara klar senast torsdag natt och ska lämnas in fredag morgon kl.8 i Västerås, men målet är ju givetvis att vara klar på torsdagkväll. Att jag aldrig kan lära mig att börja skriva i god tid, skulle bli så mycket mindre tidspress då.

Som sagt, jag är allmänt förvirrad och disträ men jag lever och mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar