tisdag 5 maj 2009

Är huvudet dum får kroppen lida

Eller vad säger man. Har inköpt en motionscykel för en billig penning och den är ju bra att använda, allra helst när det är tråkväder som idag. Sagt och gjort, jag trampade på och minutrarna gick och kilometrarna avverkdes en efter en, och vatten dracks för att inte må dåligt. Nu råkade det bli så att jag drack lite väl mycket så det bara skvalpade runt i magen och jag mådde illa för det istället, varför kan man inte vara lite lagom ibland????

Nåväl, imorgon väntas skola i Eskilstuna och eftermiddagen eller rättare sagt kvällen kommer att tillbringas hos barnens kusin som fyller år. Kusinens syster fyller år idag men Lovisa, Patric och Max gick dit själva och gratulerade henne, själv har jag varit hemma och förberett inför skoldagen imorgon samt cyklat då förståss.

Nu ska jag ila in i duschen och sedan se till att grabbarna kommer i säng, måste säga att det ska bli skönt när det blir sommarlov och de kan vara uppe lite längre och sova lite längre på morgonen. Det blir så mycket lugnare när man inte behöver hålla på och tjata om tider hit och dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar