söndag 12 april 2009

Glad Påska

så här lite halvt i efterskott får jag önska er alla.

Själv har jag tillbringat påsken ute i trädgården i solen med att plocka fram trädgårdsmöbler, oljat dessa så de nu är fina igen, hoppat studsmatta med Liam och lekt med hundarna. Varje kväll har vi varit borta och ätit mat, påsk mat ena kvällen och grillat igår kväll. Så gott så och trevligt också.

Efter en sådan här helg med massor av frisk luft så är jag ganska trött och känner att det ska bli skönt när det blir kväll och jag får gå och sova. Imorgon är det en ny dag och en massa skolarbete som MÅSTE göras eftersom jag har tagit mej ledigt och inte gjort något alls under ett par dagar. Men det har varit riktigt skönt att bara skjuta allt åt sidan för några dagar.

1 kommentar:

  1. Jag är helt övertygad om att du var värd en helg med att "göra-roliga-saker-som-inte-har-med-skolan-att-göra-stuff". Kram till dig och din familj!

    SvaraRadera