fredag 3 juli 2009

Vad har jag gett mig in på

Nu är det kört, inga undanflykter finns längre. Nu undrar ni förståss för vadå..... Jo för mig att åka inlines, har länge velat göra det och nu har jag alla tänkbara saker som behövs för det. Inlines, hjälm och handledsskydd, nu återstår bara självaste modet att knäppa på sig sakerna och ge sig ut och göra sig till allmänt åtlöje. Återkommer när det nu blir av, kanske rent av som en allmän varning till alla att hålla sig på säkert avstånd, gärna inomhus med fördragna gardiner eller nåt.

Har även iförskaffat en såndäringa spikmatta som är så populärt. Har lånat och provat svärmors och det funkar faktiskt, min stackars stela rygg blir mycket mindre stel och gör så mycket mindre ont. Så nu spikmattar jag mig varje kväll.

Idag blir det en tur till Västerås i värmen. Patric ska köpa ny cykel och vi ska även titta efter en ny pool eftersom den billiga lilla rackaren jag köpte förra året inte var hel efter vår mycket snygga vinterförvaring (inslängd i en bod), den läckte både vatten och luft. Med oss på färden tar vi Patrics gudmor, hans gudfar är på egna äventyr så han kan inte följa med.

Jo, mer då. Jag har skickat in sista uppgiften i mobbningskursen, hittills har jag fått jätte bra respons på uppgifterna som jag skickat in och det ska bli mycket intressant och se vad det blir för slutbetyg på det hela.

Nä ni gott folk, ha nu en trevlig och varm dag.

2 kommentarer:

  1. Du, dom gick ut med en trafikvarning i dag om okänt föremål som rörde sig runt vägarna i Julita. Var det du;))

    SvaraRadera
  2. Japp, det var jag :) Jag var faktiskt ute och åkte i lördagskväll, utan att ramla.

    SvaraRadera