måndag 20 juli 2009

Halvvägs

Jo, halva Johans semester har nu passerat och det känns som om vi inte har gjort något men ändå är veckorna fullspäckade med saker som händer och den här veckan ser inte ut att bli annorlunda. Och vad gör vi då???? ja det kan man undra, inte har vi åkt på semester, inte än iallafall, men vi har varit sociala med familj och vänner, några vänner finns dock kvar på vår hälsa på lista, så det ska vi försöka hinna med. Även ett besök på IKEA är tänkt och sen lite annat små fix och trix. Lollos kaniner ska få sitt hus färdigbyggt, det är tänkt så, men om det blir så är en helt annan sak. Patrics pippifåglar ska få en ny bur byggd, även den är på G, men någonstans blir det ofta stop i arbetet pga saknade detaljer.

Idag har jag mest suttit vid datorn och skrivit på mitt arbete från förra sommaren som inte blev klart, det går framåt men attans så segt, lite glad blev jag när jag upptäckte att det ska skrivas med 1.5 radavstånd och jag skrivit med endast 1. HURRA då tar det mera plats ; ) Hur som helst så lyckas jag hela tiden med att göra annat än att skriva, tex så har jag nu helt fastnat i dataspelet Age of empire 3, jag bara älskar dessa spel, och det kanske inte är så smart att ha speldatorn bredvid min jobb dator, men någonstans har jag hört att man ska förena nytta med nöje : )

Annars då, jo Himmla hunden har börjat löpa, inte helt oväntat och det bevisar att jag hade rätt i mina räknefunderingar när det skulle inträffa. Alltid kul när man har rätt.

Njä, om man skulle ta och spela lite då innan grabbarna grus och bus kommer in och ska sova.

1 kommentar:

  1. Och min semester har precis börjat.. hela 4 veckor att njuta av så skönt!!

    Så passa på att njut av semestern som är kvar nu Johan :) och Sofi slit inte ut fingarna på tangent bordet nu ;)

    Snart ses vi!
    Kram.

    SvaraRadera