måndag 6 juli 2009

Premiärturen är avklarad

I lördagskväll bar det av ut på inlines för familjen, alla utom Lovisa var med, hon var hos mormor. Johan och Max åkte även de inlines, Patric och Liam cyklade. Jag klarade av min premiärtur utan att ramla, men det gick lite skakigt och tämligen sakta framåt, svärmor påstod att jag såg aningen skitnödig ut.........vaddå, hur är det möjligt? Nåväl, det gick iallafall bra och jag bjöd vår pizzabagare och hans bagare på ett gott skratt när vi åkte förbi där.

Helgen har annars passerat i ett rasande tempo, Johan håller på och hjälper sin mor och far att byta panel på huset, själv har jag suttit och läst böcker (2 st) som hör till nästa sommarkurs som börjar snart, det har gått trögt med läsandet då böckerna verkligen har varit tråkiga att läsa, inte bra alls.

Idag ska vi iväg till Eskilstuna och inhandla sista presenterna till Patric som fyller år på torsdag, även lite nya kläder till mig ska inhandlas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar