fredag 20 februari 2009

Piggare? Friskare?

Nädå, inte jag och Liam. De andra i familjen mår bra och har idag åkt iväg för första sportlovsaktiviteten (och förmodligen den enda), det blev en tur till badhuset i Arboga tillsammans med farfar & farmor och Johans ena storasyster och hela deras familj. Kul för dom.....men riktigt tråkigt för Liam och mej, men Johan har lovat oss att vi ska åka och bowla när vi mår bra. Och sen har Liam ett önskemål om att åka till Kina, men eftersom det blir lite dyrt och långt att åka har han gått med på att ett besök på Kinaresturang duger det med. Vi får se när dessa önskade aktiviteter kan ske. Nästa helg är det iallafall dax för en inoff. hundutställning igen och då är det hela 9 faraohundar anmälda, det är kul.

Planerat idag är inte så mycket mer än att bli av med huvudvärken, orsakad av bihålorna som alltid när jag är förkyld. Läsa lite och ligga under täcket i soffan. Låter väl kul?

3 kommentarer:

  1. Stackars er! Men det blir vår snart och då ska alla vara friska. Väntar på att barnen ska komma hem, dom har sovit hos mormor och morfar flera dar och åkt skidor. Så jag och hundarna har haft det lugnt och slött. MVH Sabina, Cindra & Coya

    SvaraRadera
  2. Hmmm...
    skrev ett inlägg men lyckades ha bort de på ngt sätt...
    hur är arboga badhus då..är de trevligt..
    jag tycker vingåker är rätt mysigt..skulle vilja ha simkort eller nåt sånt där..
    så ni åker inte till kina alltså..ni tycker de är dyrt..ler.
    nu ska jag ta hand om mina vildar...lea är förkyld o febrig..
    kramkram

    SvaraRadera
  3. jamen det går väl alldeles umärkt med maten i stället för hela landet Kina.Det är ju strålande när barn är villiga att kompromissa=)

    SvaraRadera