fredag 27 februari 2009

Och hur gick det då?

Bilen fick MVG av besiktningsmannen, han var så nöjd med bromsen och nu är vi mycket nöjda. Nu är det bara bilskatten som ska betalas i mars och det är ju en nätt liten summa det också, dryga 2000 kronor, lite mycket tycker jag, men så är det när bilen är stor.

Och vad har jag då roat mig med sen vi kom hem då. Först passade vi på att fika och äta semla, och jag kan tala om att semla tänker jag inte äta något mer, för usch vad jag mår illa nu.....bläk. Vi har klippt klorna på hundarna och sen passade jag på att borsta tänderna på dem. Himmla vet vad det handlar om och tycker att det är helt ok, men för Heba och Neo var det första gången och de tyckte först att det var ett jäkla påfund av matte och sen upptäckte de att det smakade hyffsat gott och accepterade det hela. Senare i kväll ska en av Heba och Neo få bada, kanske Himmla också, vi får se hur det blir och vad orken räcker till. Just nu är jag såååååååå trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar