onsdag 4 februari 2009

Dagen snart avklarad

Fortsätter att urforkska hur bloggen här fungerar......har inte kommit underfund med den ännu, men det kommer nog.

Har idag varit i skolan på litteratur seminarie, både roligt och intressant, och det visade sig att jag kom ihåg det jag läst i boken också. Nu återstår det bara att se om läraren gillar sammanfattningen jag knåpade ihop igår.

När jag kom hem började jag läsa nästa bok som ska vara klar tills på måndag och sen är det yttligare en bok som ska vara färdigläst till onsdag. Men i min iver att komma hem så lyckades jag glöma att jag skulle på ett möte i Eskilstuna klockan 15, blev inget med det mötet inte, bara att försöka komma ihåg att det är dax för ett nytt om två veckor, hur nu det ska gå till?

Resten av kvällen ska ägnas åt att fortsätta se hur bloggen här fungerat och kan fixas till så jag känner att den är min och jag blir nöjd, sen ska jag formatera om Lovisas och Patrics datorer, hur man nu gör det, men det löser jag med lite telefon support från min svåger, om han är vaken vill säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar