onsdag 4 februari 2009

En utmaning

Fick idag när jag tittade in på Himmlas uppfödares blogg se att hon hade en utmaning åt mig. Jag brukar inte delta i utmaningar men den här är faktiskt helt i min smak och därför kommer jag att föra den vidare. Så här går den till: Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den. Utmana sen 6 nya o länka till deras sidor.

Jag hamnade på detta sätt på mappen med bilder på barnen och 6:e bilden är Liam precis innan han skulle klippa sig.

De jag utmanar blir dessa:




1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt med en ny blogg och vad roligt att du vågade anta utmaningen. jag är ju inte heller mycket för utmaningar men denna var helt ok och lite kul faktiskt.
    Hoppas att allt är bra med er, tänker på er ofta. Krama om Himmla.
    Kramar Annakarin

    SvaraRadera