torsdag 12 februari 2009

Förkylningstider

Jahapp, började med att Johan däckade natten till igår, han är nu äntligen lite piggare och sitter faktiskt upp (nu vid datorn) efter att ha legat nedbäddad med frossa och feber i 1 ½ dag, han har verkligen varit skit tråkig......
I morse vaknade jag och hade yttligare två sjuklingar, Max med en morgon temp på 39,4 och Liam 37,8. Båda har en mindre trevlig hosta och snorar rejält, Max har legat på soffan nästan hela dagen och fläckvis sovit, och alla som känner Max vet att om han somnar mitt på dagen så är han verkligen sjuk.

Visst ser han "lite" hängig ut, lilla Maxen?

Nu hoppas vi att vi andra i familjen klarar oss, men det är väl knappast troligt, helgen närmar sig ju.

Imorgon är det skoldax för mig igen, jag har läst boken som skulle läsas. Min plan är att komma ihåg att ta med träningskläder och träna innan lektionen, ska bara försöka att komma ihåg att packa träningsväskan ikväll, då finns det större chans att jag kommer ihåg att ta med den imorgon. Men, alla som känner mig vet att jag är väldigt duktig på att glömma saker, kul att man är riktigt bra på nåt ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte Jimmy var lika "tråkig" när han var halt i foten...men i morgon är det ju alla hjärtans dag så då får vi pigga upp varandra!!

    SvaraRadera
  2. Önskar Er en Fin Alla Hjärtans dag!
    Kram Annakarin

    SvaraRadera