tisdag 21 februari 2012

Semeldagen

Vi gör väl som alla andra idag då, äter semla eller rättare sagt, vi ska äta semla snart, ska bara "bygga" ihop dem.

Annars så fick jag idag klart att min PIM uppgift nr: 2 som jag gjorde klart i lördags och skickade in blev godkänd och jag fick bra och fin kritik på den också, så nu är 1:an och 2:an klara. Härligt måste jag säga. I helgen tänker jag nog ge mig på uppgift nr: 3, inte för att det är bråttom men det är skönt att ha det klart och om jag vet hur det ska göras så kan jag sen hjälpa mina arbetskamrater om de kör fast med sina uppgifter. Och så vet jag att vi får kompdagar som kompensation för PIM uppgifterna och det lockar kan jag säga, lite ledigt extra fram i vår kan jag absolut tänka mig. Jag ser framför mig hur jag ligger i solen på vår fina uteplats och läser en bra bok och har lite extra ledigt medan alla andra jobbar : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar