lördag 18 februari 2012

Äntligen helg

Den här veckan på jobbet var lång, det var långa dagar och sena kvällar men nu är de slut och idag är det lördag. Det var iof inte bara jobb hela veckan, onsdagen var det after work med facket, gratis mat och umgås med kolleger är ju fantastiskt trevligt och roligt. På torsdagen var det möte efter jobbet och jag kom hem halv nio på kvällen, inte lika kul som after work direkt. I går efter jobbet, slutade tidigt som tur var, så åkte jag och 2 arbetskamrater till en annan arbetskamrat och firade hennes 60 års dag, helt underbart och god mat och gott fika så magen var proppfull. Denna kollega är en otroligt härlig person och jag hoppas allt kommer gå bra med henne.

Kan även tala om att lilla Maggs började löpa här i veckan, så nu bor hon i köket och har sällskap av Himmla ibland och Heba ibland. Neo får vara i vardagsrummet tillsammans med den som inte är med Maggi i köket.

Dagen idag har jag tillbringat med PIM, det är en utbildning vi har genom jobbet och det är självstudier hemma som sedan kompenseras med 4 dagars komp, det gillar jag. Idag gjorde jag färdigt uppgift 2, nu har jag bara en kvar sen är jag klar. Härligt. Nu tänker jag tillbringa resten av kvällen med att laga mat och se på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar