lördag 4 februari 2012

Ännu ett nytt försök

Ja, till det här med att blogga alltså, det är ju tydligen inte det lättaste att komma ihåg att göra vilket är lite konstigt för jag tycker att det är kul och det är en otroligt bra "dagbok" eller "komihåg lista" för vad som hänt. Det brukar lixom behövas som hjälp för min förvirrade hjärna.

Nåväl, veckorna ramlar på och är fulla med arbete och jag trivs till 100% och lite till. Jag kommer mer och mer in i mitt yrke och min roll, det är en härlig arbetsplats med härliga kollegor, föräldrar och barn. Ja, livet är toppen med andra ord.

Idag har iaf jag och Max pysslat och donat hemma på övervåningen. Vi har med gemensamma krafter slitit ut det gamla databordet och möblerat om på hallen där. Istället för datorn och annat skräp som varit där den senaste tiden (halvåret) ska vi nu fixa till en liten spel och filmhörna för barnen där uppe. Kommer bli bra det där tror jag.

Snart ska jag ta mig in i sängen och lägga mig och glo på Morden i midsommer, får själv se på det då ingen annan i familjen delar min passion för den serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar