torsdag 1 mars 2012

Mätt

...är jag nu. Kom hem från jobbet och maten var klar, Lovisa hade varit snäll och lagat mat och fixat.

Igår hade jag semester och Lovisa och jag var in till Katrineholm och besiktade bilen, så nu får den rulla i ett år till. Sen gick vi runt lite på stan och inspekterade bokrean, vilket resulterade i några nya böcker, vi kikade även in i lite andra affärer innan vi for vidare till Lövåsen och tittade runt där. Mycket trevligt var det att strosa runt och ta det lugnt med Lovisa, bäst att passa på när hon vill och ber om en egen dag med mamma.

Jobbat har jag gjort i dag iaf, trevligt och full rulle som vanligt, dagarna går sjukt fort och det är mycket som ska hinnas med. Och redan nu ska man börja fundera och planera för semester, känns lite konstigt för det är något som jag inte behövt göra på flera år eftersom jag har studerat, men nu måste jag ju planera i och med att Liam går på fritids. Nåväl det löser sig nog, så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar