fredag 28 augusti 2009

Blogg torka

Totalt, har inte haft minsta lust att skriva den sista veckan men tänkte ändå lämna ett litet livstecken.

Här hemma så är större delen av barnaskaran sjuk. Lovisa har halsfluss, var in till doktorn igår, Liam har feber och idag så är även Max hemma från skolan med feber och snoret rinnande. Detta medförde att vi inte kom iväg till Norberg för att hälsa på Fam. Fredriksson, blir så sur för det hade vi planerat sedan länge och vi hade alla sett fram emot det, nåväl nu träffar vi ju Carina och Setesh iallafall nästa helg då vi ska iväg till Högbobruk och ställa hundarna. Det ser vi fram emot.

Lite fler högskolepoäng har ramlat in, vilket är mycket trevligt, bland för mitt arbete med Harry Potter där jag skrev om alferna som finns med i historien där, ett mycket kul arbeta att jobba med. Sen har jag även fått godkänt i min kurs i Special pedagogik, hade en hemtenta som inte blev godkänd först utan var tvungen att kompletteras lite, nu är det klart iaf och poängen inne. Nu saknar jag bara poängen från Litteratur och samtids kursen (de borde snart komma) och sen min kurs om Astrid Lindgrens författarskap, men de poängen kan dröja lite då det arbetet inte ens är inskickat.

1 kommentar:

  1. Ja, det var oturligt att det inte blev träff i helgen...
    Och som vanligt;) nästa vecka är det ju bara jag som åker, he he.

    Men krya på er och vad skönt att det rullar på med ditt skolarbete!!

    SvaraRadera