fredag 5 juni 2009

Ny dag och nya tag

Dagen igår slutade trots allt lugnt. Max tand är "bara" av, saknas ca 1/4 del, annars är den ok, ingen nerv skadad eller något annat, inte ens lös, den är helt enkelt bara av. Han ska på återbesök om ca två veckor då ska de kolla igen så att allt är ok Men visst kommer det att fixas och grejas med tanden iframtiden, någon form av återuppbyggnad kommer gradvis att göras. Kan bara säga att vi har världens bästa tandläkare, litar på honom till 100%.

Annars då, jo liam har hostat och snorat hela natten och inte bara han, Max kroknade även han igår och fick ont i halsen, blev snorig och febrig, så nu har jag två sjuka och rastlösa killar här hemma. Vilken tur att jag fick igång våran andra dator här om dagen som kraschade förra våren så att grabbarna har den och kan spela lite kuliga data spel på, blir lite lugnare då iallafall. Fast nu önskar vi oss givetvis Sims 3 till datorn, jag och barnen.

Både hundarna och jag tycker vädret är tråkigt och ingen av oss vill ut i onödan, helst ligger alla 3 hundarna i varsitt hörn i sofforna och sover.

Nu ska jag ta och titta till mina vildar.

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Tjusiga hundar du har! Har länge vart sugen på en farao, dom e så ståtliga! Hitta hit o lära bara lämna ett litet tassavtryck =) Jenny

    SvaraRadera
  2. Men vad liten världen är!
    Jag var i Julita idag och höll matte sällskap när hon stod på marknaden där.
    Träffade en faraohund som finns på bild hos mej.
    Matte hade glömt namnet men nu när vi hamnade här så är det nog eran Heba som jag träffade!!!!!

    SvaraRadera