tisdag 9 juni 2009

Igår

Var nästan alla barn iväg till skola/dagis, bara Max som var hemma med lite feber. Förmiddagen ägnades åt att registrera mig på två sommar kurser (båda på distans), det tar lite tid då man ska presentera sig och gärna tala om vad man har för förväntningar på kursen, litteratur kursen ville desssutom ha en text på 2-3 A-4 om mina tankar om Atrid Lindgren.

Efter lunch hämtades Patric i skolan och vi åkte in till Katrineholm och mötte Tania med son för ett av bok, biblioteksbesök (tack Tania, nu klarar jag nog av att låna böcker framöver) och sedan en fick på stan. Trevligt, trevligt.

Sedan vidare och hämtade Lovisa och fixade plastmatta som kaninerna ska få ha i sitt nya hus. Tillsist var det bara att åka hem, hämta Liam, fixa mat och sedan kunde jag sätta mig och börja plöja igenom alla böcker som ska läsas.

Vad jag ska göra idag? Gissa.......läsa förståss.

2 kommentarer:

  1. ..får DU sommarlov nån gång..?

    SvaraRadera
  2. Näe, inte riktigt. Men jag disponerar rätt fritt över min studietid då 2 kurser är på distans.

    SvaraRadera