måndag 28 december 2009

Tjolahopp då

Så var räkningarna betalda och man är nu fattig som en kyrkråtta. Nja, så illa är det väl egentiligen inte men det känns alltid så efter att man betalat alla räkningar och efter jul så känns det alltid lite mer för då är det lite extra räkningar som ska betalas också, alla årsavgifter till diverse föreningar, vi har ju några stycken som vi är medlemmar i.

Idag har jag och Lovisa även fixat lite med skolarbete, vi har båda två att göra och vi fortsätter med det i morgon också.

Grabbarna har varit ute och åkt pulka i snön, för snö det finns det massor av, vilket de tycker är jätte kul. Själv delar jag inte barnens glädje över snön, det är inte riktigt min grej, det är kallt, blött och kall, näääää, snö och vinter är inte min grej.

Men något jag gillar och har även tagit mej tid till idag är mystid med grabbarna, vi har tittat på film, Surf Up, och slappat framför TV:n.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år önskar vi på envägen i lilla Norberg... hoppas det går bra med allas hundar

    många kramar

    SvaraRadera