torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Önskar vi er alla som tittar in här.

Kvällen blir lugn. Vi kommer att gå iväg en snabbis för att äta en bit mat hos Johans syster och familj, dit kommer även en hög med vänner. Själv kommer iaf jag att knalla hemåt efter maten då jag inte vill lämna hundarna hemma själva någon längre stund under kvällen. Himmla den stackaren blir jätte orolig när det börjar smälla och jag vill vara hemma i god tid innan pangandet börjar. Dock verkar det var rätt lugnt ändå på byn idag, jämfört med andra år. Misstänker att de som brukar smälla mest är bortresta.

Nu ska jag dra för gardinerna och dra på TV:n sen ilar vi iväg.

Jag önskar er alla en trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år till er önskar vi här från Norberg!!!!!! Vi har åxå dragit för gardinerna;) Gick bra förra året men bättre att förekomma än förekommas...eller hur det nu var=)

    SvaraRadera