onsdag 22 juni 2011

Jorå...

Förmiddagen spenderades med blivande arbetskamrater och alla barnen. En härlig och välkomnande samling som verkligen fick mig att känna mig välkommen in i verksamheten. Nu ser jag verkligen fram emot att börja jobba i augusti.

Efter mitt besök for jag vidare till Eskilstuna och hämtade ut min meritportfölj som behövde kompleteras med lite litteratur som jag glömt vid första inlämningen. KLANTIGT!!!! så sanslöst klantigt. Men det är fixat nu, och nu återstår bara att vänta tills läraren läst och förhoppningsvis är nöjd. C-uppsatsen är godkänd samt upplagd i Diva, poäng lär komma in under natten. Nu är det bara den där förbaskade omtentan i matematiken kvar, men den fixar jag i augusti, sen är ALLA poäng inne och jag kan få mitt bevis från högskolan att jag är klar. Härligt!

Nu ska jag koppla av resten av kvällen med en och annan mugg kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar